Suzuki Motor Poland rozpoczyna 2018 rok znakomitym wynikiem sprzedaży. W styczniu marka ustanowiła swój nowy rekord, podpisując aż 1129 umów sprzedaży.
Japońska marka od 2012 roku stale zwiększa sprzedaż i zyskuje coraz większy udział w rynku. W ofercie Suzuki znajdują się zarówno modele typu SUV czy crossover oferowane z napędem na 2 lub 4 koła, jak również auta miejskie.
W styczniu 2018 r. największą popularnością cieszy się SUV Vitara – ten model znalazł 515 nabywców. Drugie miejsce zajął wszechstronny crossover SX4 S-CROSS z 235 zamówieniami. Klienci doceniają także komfortowe i pojemne Suzuki Baleno, na które podpisano 176 zamówień. Łącznie w styczniu zostało podpisanych 1129 kontraktów na Suzuki.*
- W 2013 r. sprzedaliśmy 5,8 tys. samochodów, 2017 r. zamknął się z wynikiem ponad 9,4 tys. sztuk, a na 2018 r. prognozujemy przekroczenie progu 10 tysięcy. Polska jest dziś w czołówce europejskiej sprzedaży koncernu. Do Suzuki należy 2 proc. polskiego rynku, podczas gdy średnia europejska to 1,2 proc. Suzuki Motor Poland jest jednym z liderów sprzedaży Suzuki w Europie i jedną z najszybciej rozwijających się spółek marki na świecie. Zależy nam, aby utrzymywać ten trend i stabilnie podnosić udział marki w rynku - podsumowuje Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.
*wewnętrzne dane sprzedażowe firmy
6 października w Żyrardowie, podczas gali boksu Suzuki Boxing Night 24, kadra seniorów prowadzona przez trenera Wojciecha Bartnika i asystenta Ireneusza Przywarę spotka się z reprezentacją narodową Armenii.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland do oferty krajowych salonów wprowadza nowe samochody ze specjalnej odmiany Vitara 35th Anniversary Special Edition.
Dowiedz się więcejOstatnia gala boksu Suzuki Boxing Night w Kolnie była okazją do konfrontacji kadry polskich pięściarek i pięściarzy z liderem bokserskiej Bundesligi, klubem BC Traktor Schwerin.
Dowiedz się więcejW najbliższy weekend kończy się tegoroczna Suzuki Marine Academy.
Dowiedz się więcej