18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Najbardziej rozpoznawalny w Polsce motoryzacyjny duet dziennikarzy rozpoczyna współpracę z marką Suzuki. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznani dziennikarze i eksperci w zakresie motoryzacji, którzy mają za sobą miliony kilometrów za kółkiem oraz kilka dekad doświadczenia w pracy dla największych tytułów telewizyjnych, prasowych i radiowych. W najbliższym czasie będzie można ich spotkać za kierownicą samochodów z logo „S” na masce. W ramach współpracy Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji ambasadorów modele Vitara Hybrid wyposażone w dynamiczny i oszczędny układ „mild hybrid”. Oprócz tego znani dziennikarze będą promować również inne modele oraz produkty dostępne w gamie Suzuki.

- Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w przystępny i zrozumiały sposób opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym i niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy. – mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Równocześnie z ogłoszeniem współpracy dziennikarze będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”, gdzie w oryginalnych spotach reklamowych opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową i zachęcają do odwiedzania strony www.suzukishow.pl, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat prezentowanych modeli. Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ mild hybrid połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w miejskim środowisku.

Kampania „Suzuki Show” rusza w piątek, 19 lutego 2021 r., w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych należących do tych stacji. Równolegle ze spotami emitowanymi w telewizji, na stronie www.suzukishow.pl pojawią się pełne, kilkuminutowe wersje filmów o miejskich i terenowych przygodach bohaterów za kierownicą samochodów Suzuki. Kampania w mediach online (w tym media społecznościowe) rozpoczyna się w poniedziałek, 22 lutego 2021 r.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

06.09.2022

Suzuki wkrótce uruchomi usługę SUZUKI CONNECT

Suzuki w październiku uruchomi w Polsce usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która wykorzystuje moduł komunikacji danych pojazdu do łączenia użytkowników z ich pojazdami w czasie rzeczywistym za pośrednictwem aplikacji dla urządzeń mobilnych korzystających z systemów operacyjnych iOS oraz Android.

Dowiedz się więcej
06.09.2022

Japoński piłkarz Yudai Shinonaga dołączył do Korony Kielce

22-letni Yudai Shinonaga, w poprzednim sezonie związany z klubem Warmia Olsztyn, wzmocnił drugi skład Korony Kielce. Paweł Golański, dyrektor sportowy Korony, scharakteryzował japońskiego piłkarza jako „ofensywnie ukształtowanego pomocnika, mogącego grać również na skrzydle”.

Dowiedz się więcej
05.09.2022

Dokąd się dziś wybierzesz? Oto dwie premiery jednośladów Suzuki: V-Strom 1050 i V-Strom 1050 DE

W gamie Suzuki właśnie zadebiutowały dwa motocykle: V-Strom 1050 i V-Strom 1050 DE. Obydwa są na długie trasy, ale różnią charakterem. Zostały zbudowane na tej samej platformie, mają ten sam silnik i podobne rozwiązania elektroniczne.

Dowiedz się więcej
22.08.2022

Suzuki sponsorem tytularnym koszykarskiej drużyny Arka Gdynia

Na koniec sierpnia kolejny news związany z konsekwentnym zaangażowaniem Suzuki Motor Poland w promocję oraz pomoc dla polskiego sportu. Suzuki właśnie zostało partnerem tytularnym koszykarskiej drużyny Arka Gdynia.

Dowiedz się więcej